
Kriston Gábor
Kriston Gábor online marketing szakértő, AI-alapú szoftverfejlesztő, az értékesítési tölcsérek és Funnel Hub rendszerek nemzetközileg is elismert úttörője. Karrierjét egy évtizeddel ezelőtt egy egyszerű álommal indította: elérhetővé tenni a professzionális online jelenlétet kisvállalkozások és kezdő vállalkozók számára is. Azóta csapatával több száz vállalkozásnak segített hatékonyabbá tenni az online értékesítési folyamataikat – egyre inkább az AI eszközeinek bevonásával.
Pályája egyik meghatározó mérföldköve a 2023-as Funnel Games volt – az online értékesítési tölcsérek olimpiája –, ahol csapatával 24 óra alatt megduplázták a verseny szervezője, Russell Brunson eredményeit. Az ebben elért sikerhez kulcsszerepet játszott az a saját fejlesztésű mesterséges intelligencia szoftver, amely képes szövegeket, értékesítési tölcséreket és weboldalakat több szemszögből is értékelni, fejleszteni és újrastrukturálni. Ez a rendszer mára az ügynökségük mindennapi munkájának gerince, legyen szó e-mailek, landing oldalak, vagy teljes kampányrendszerek létrehozásáról.
2024-ben Gábor és csapata elindította a szoftver nemzetközi bevezetését. Az év végére már több mint 1 millió dollár értékben értékesítettek licencet és hozzá kapcsolódó tréningeket. Legnagyobb áttörésüket a Skool Games nevű amerikai versenyen érték el, ahol egyetlen hónap alatt 315.000 dollárnyi előfizetést értékesítettek – minden korábbi rekordot megdöntve.
Gábor a technológiai innováció mellett különös figyelmet fordít arra, hogy a mesterséges intelligencia ne váltsa ki, hanem megerősítse az emberi szakértelmet. Szerinte az AI csak akkor jelent valós versenyelőnyt, ha tudatos stratégia és szaktudás áll mögötte. Célja, hogy az általa népszerűsített keretrendszerek – mint például a Funnel Hub, az értékesítési központként működő weboldalstruktúra – Magyarországon is minél több vállalkozás számára elérhetővé váljanak.
Története nemcsak a technológiai újításról szól, hanem egy családi és baráti közösség álmainak megvalósításáról. Gábor ugyanis már a kezdetektől fogva családtagjaival építette vállalkozását, és mindmáig közösen hozzák haza az innovációkat – új ötletekkel, új funkciókkal, és egyre bővülő tapasztalattal.
Ma Gábor azon dolgozik, hogy segítse a magyar és nemzetközi vállalkozókat abban, hogy gyorsabban, tudatosabban és hatékonyabban jelenjenek meg az online térben – nemcsak azért, hogy több vevőt szerezzenek, hanem hogy olyan üzleti szabadságot és stabilitást építhessenek, amire valóban büszkék lehetnek.